מיחזור פסולת אלקטרונית בערים וברשויות המקומיות

רוצים למחזר מוצר חשמלי ישן, סוללות או מוצר אלקטרוני?
בואו למצוא את פח המיחזור הקרוב אליכם, לקרוא לקבלן הפינוי הביתה לאיסוף מוצר חשמלי למיחזור או ללמוד על פעילויות ואירועי ההסברה של מ.א.י בעירכם.

רשויות מקומיות מחוייבות לקיים את הוראות החוק לאיסוף ומיחזור פסולת אלקטרונית וסוללות באמצעות תאגיד המיחזור מ.א.י, מתוך מטרה להנגיש לתושבים את היכולת, החובה והזכות לשמור על איכות הסביבה ולמחזר ציוד חשמלי ישן לצמצום נזקי סביבה.
רוצים ללמוד עוד על מיחזור פסולת אלקטרונית ברשויות המקומיות?

פסולת ציוד חשמלי, אלקטרונית וסוללות מכילה חומרים מסוכנים כגון: עופרת ואבץ. פסולת זו מהווה כ3% מכלל הפסולת הביתית אך כ-70% מגורמי הזיהום הסביבתי של האויר,האדמה והמים.

לרשויות המקומיות  חובה על פי חוק להנגיש לכל תושב את היכולת, החובה והזכות לשמור על איכות הסביבה ולהעביר ציוד ביתי חשמלי ישן, בעל פוטנציאל זיהומי למיחזור  באמצעות תאגיד מ.א.י .לפרטים נוספים לחצו כאן

לתאגיד מ.א.י מגוון הסדרי איסוף ופינוי של פסולת אלקטרונית, חשמלית וסוללות מהתושבים בעיריות ורשויות מקומיות. לצפיה במפת מרכזי המיחזור ואיתור ימי איסוף קבועים ממדרכות הבתים. רוצים ללמוד עוד על איך למחזר?

באמצעות העברת הפסולת ציוד חשמלי, אלקטרוני וסוללות למיחזור אנו מונעים זיהום סביבתי, יוצרים מקומות עבודה ותומכים באוכלוסיות בעדיפות לאומית העובדים במרכזי המיון, המיחזור והשימוש החוזר של הציוד.

נתוני איסוף פסולת אלקטרונית וסוללות לתושב במועצות האזוריות וברשויות המקומיות