במידה ולא פונה מוצר ישן לבקשתכם במעמד מסירת מוצר חדש אשר הזמנתם מאחד מהמשווקים שהתקשרו עם מ.א.י (לרשימת לקוחות מ.א.י) .
- אנו ממליצים תחילה לפנות למשווק (לא למוביל או לחנות) ולברר את פרטי האירוע ואופן הטיפול הראוי.
- ככל ולא נמצא פתרון לנושא, אנא מלאו את טופס התלונה לידיעת המשווק ולטיפולו , לשם אכיפת מתן השירות ההולם בהתאם להנחיות ונהלי מ.א.י המועברים למשווק.
- להגשת תלונה למשרד להגנת הסביבה, יש לצרף צילום חשבונית רכישה ותיאור המקרה באופן מפורט למייל: pniot@sviva.org.il